Malang adalah destinasi pelancongan yang mempunyai nama yang cukup popular di Indonesia dan di luar negeri. Diberkati dengan tarikan alam, serta beberapa tarikan pelancong yang utama, Travel Malang Juanda juga mempunyai pelbagai kedai makan yang lazat yang perlu anda cuba. Tetapi sebelum berangkat ke Kabupaten Malang, lihat Tip ke Kab. Malang dari Zhafira Trans dengan hati-hati!

Pilih masa yang ideal
Travel malang juanda zhafira trans solusinya Sebelum perjalanan ke Kab. Malangnya, anda perlu meletakkan masa yang ideal. Sekiranya anda memilih bercuti yang bertepatan dengan percutian atau pergi bersama, anda perlu menyediakan lebih banyak belanjawan kerana harga kemasukan ke lawatan dan pengangkutan atau penginapan akan lebih mahal daripada biasa. Bagi mereka yang ingin bercuti dengan belanjawan yang tidak banyak, anda boleh menyusun semula masa pada hari kerja.

Pilih hotel yang betul
Di Kabupaten Malang terdapat beberapa hotel bajet rendah yang dapat anda berhenti untuk beristirahat. Anda hanya membayar 100-200 ribu rupee, anda dan keluarga anda boleh tidur dengan selesa di dalam pembekal kos pemastautin atau setiap hari.
*
Tentukan lokasi pelancongan*
Malang Tourist City mempunyai pelbagai tempat pelancongan, mulai dari pembayaran percuma hingga pembayaran. Untuk lawatan Malang secara percuma, anda boleh melakukan perjalanan ke Malang City Square, Stone Town Square, Parking Derivar dan Floating Market. Di samping itu, anda juga dapat merasakan keindahan Batu Town di Paralayang dan juga Tour of Apples yang diuruskan oleh penduduk setempat.

Okay, ada petua tentang Perjalanan Pelancongan Bandar Batu dan Malang dari Perjalanan Zhafira. Adalah dinasihatkan untuk memilih agensi pelancongan yang betul, anda dinasihatkan untuk menggunakan pelancongan travel Malang Juanda Zhafira Trans dengan murah.