دانلود جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی عید نوروز

مدتی هست که سرگرمی جدیدی میان مردم رواج پیدا کرده و آن چیزی نیست جز شبکه نمایش خانگی که محفل میلیون ها خانواده ایرانی را گرم کرده است. سریال های بسیاری آمدند و رفتند؛ سریال هایی با موضوعات مختلف که هر کدام بازیگران مطرحی را به خود دیده اند.

در پی موفقیت چندین سریال شبکه نمایش خانگی که با توجه و استقبال بسیار مخاطبان و سینما دوستان مواجه شد، کارگردانان و موسسه های هنری سینمایی بسیاری دست به تولید سریال های جدیدی زدند تا از بازار داغ سریال های ایرانی عقب نمانند. اما سوالی که پیش می آید این است که از بین این هیاهو و سریال های ایرانی مختلف به پای تماشای کدام سریال ها بنشینیم؟ یا به اصطلاح چه سریالی سرش به کلاش میارزه؟

پس به نظرم ارزش دارد لیست سایت دانلود سریال ایرانی ناب دانلود را بررسی کنیم تا اطلاعاتی راجب برترین سریال های جدید ایرانی کسب کنیم.

از بین چندین سریالی که فعلا در شبکه نمایش خانگی ارائه می شوند و یا قرار است در آینده نزدیک منتشر شوند می توان به عناوینی چون سریال ممنوعه، سریال ریکاوری، سریال نهنگ آبی اشاره کرد که در ادامه به معرفی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

سریال جنجالی ممنوعه

سریال ممنوعه یک مجموعه نمایشی است که در زمستان سال 1396 در تهران و به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی علی اکبر نجفی کلید خورد و در شهریور ماه 1397 روانه شبکه نمایش خانگی شد و طبق قرار همیشگی، هر هفته در روز دوشنبه این سریال در سراسر ایران منتشر می شود.

عوامل سریال درباره موضوع و داستان سریال ممنوعه می گویند که؛ ممنوعه سریالی اجتماعی است و داستان سه نسل متفاوت را به صورت پیوسته و همزمان روایت می‌کند. به مواردی چون دغدغه‌های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی می پردازد.

سریال ممنوعه بازیگرانی مطرح سینمای کشور را به خود دیده که عبارتند از امیر جعفری، آتیلا پسیانی، نیکی کریمی ، میلاد کی مرام، هادی حجازی فر ، پژمان بازغی ، امیرحسین آرمان ، آناهیتا درگاهی ، الهه حصاری ، خاطره اسدی ، علی استادی ، فاطمه گودرزی ، نیما شعبان‌نژاد ، مجید مظفری، بهاره افشاری و… .

سریال ایرانی ممنوعه از ابتدای کار حواشی و جنجال هایی را به دنبال داشته تا جایی که این حواشی باعث شدند جلوی پخش سریال گرفته شود که با اعمال اصلاحاتی انتشار قسمت های دیگر آن از سر گرفته شد. بسیاری از مخاطبین بر این باورند این اصلاحات تاثیری بر کاهش جذابیت این سریال نداشته است. تمام این فراز نشیب هایی که بر سر راه این سریال قرار گرفته و خوانندگی آرش AP و مسیح در این مجموعه نمایشی و تیتراژش هر کسی را علاقمند می کند تا به دانلود سریال ممنوعه بپردازد. اگر شما نیز علاقمند شده اید، پیشنهاد ما دانلود رایگان سریال ممنوعه از سایت ناب دانلود است.

هنرنمایی متفاوت و جذاب پوریا پورسرخ در سریال ریکاوری

یکی دیگر از مجموعه های نمایشی مورد انتظار می تواند سریال ریکاوری باشد. ریکاوری سریالی ایرانی است که قرار بود آبان ماه سال 1397 منتشر شود اما به دلیل برخی مشکلات، انتشار آن به تاخیر افتاد و حالا در صف انتظار شبکه نمایش خانگی قرار دارد تا در آینده ای بسیار نزدیک مهمان خانواده های ایرانی شود.

سریال ریکاوری به کارگردانی بهادر اسدی و تهیه کنندگی جمال گلی وارد عرصه تولید شده و مهرداد نیکنام نیز به عنوان فیلمنامه نویس در کنار همکارانش قرار گرفته. پس تله فیلم کارت به کارت، این دومین همکاری بهادر اسدی و مهرداد نیکنام است که می تواند نکته مثبتی باشد.

مجموعه نمایشی ریکاوری با حضور ستارگانی چون هومن برق نورد، پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، شبنم قلی خانی، مریم معصومی، شیوا طاهری، ندا قاسمی، نگار عابدی و… درخشان تر شده است.

اگر بخواهم خلاصه ای از ماجرای سریال بگویم، می توان بیان کرد که ریکاوری دارای داستانی است درباره عشق، خیانت و رفاقت بین سه خانواده‌ بابک، مسعود و سهیل که شریک کاری و دوستان قدیمی نیز هستند. بابک که هنرنمایی آن را پوریا پورسرخ عهده دار است، سردبیر یک مجله‌ پرفروش‌ است و مسعود و سهیل با او در نشریه همکارند. هرکدام از این سه شخصیت در زندگی مشترکشان دچار مشکلات و مسائلی شده‌اند و برای رهایی از زندگی روزمره و کاری و همچنین استراحت و چند روز دوری از همسرانشان، به توافق می رسند بدون اطلاع خانواده به سفر مجردی و به اصطلاح خودشان برای ریکاوری بروند… .

نکته ای که می تواند مخاطب را برای دانلود سریال ریکاوری سوق دهد این است که در طول تماشای مجموعه نمایشی ریکاوری با صحنه های جذاب عاشقانه ای برخورد می کند و با شخصیت های داستان همزاد پنداری می کند. همچنین مخاطب سریال ریکاوری شاهد لحظات طنز و شوخی هایی لطیف خواهد بود و در سکانس های احساسی و غمناک و بخش های شک برانگیز و تصمیم گیری، با شخصیت های فیلم سفری سرشار از ماجراجویی را تجربه خواهد کرد.

همچنین موسیقی تیتراژ سریال ریکاوری به عهده خوانندگی میثم ابراهیمی و تنظیم مسعود جهانی است.

سریال ریکاوری سعی کرده تا در سکوت کامل خبری بماند اما پیشنهاد می کنم برای دنبال کردن جدیدترین اخبار و حواشی سریال ریکاوری، سری به سایت دانلود سریال های ایرانی جدید ناب دانلود بزنید.

سریال نهنگ آبی؛ ساخته ای دیگر از فریدون جیرانی با تیم بازیگری فوق العاده

یکی از جدیدترین های شبکه نمایش خانگی که در ابتدا با نام تلگرام معرفی شد اما در طی مراحل تولید نام آن به نهنگ آبی تغییر کرد؛ نامی که ذهن ها را به سوی بازی نهنگ آبی که نتیجه پایانی مراحلش نیز خودکشی بود می برد.

سریال نهنگ آبی در سبک اجتماعی، ماجرایی و با سی قسمت جدیدترین ساخته فریدون جیرانی؛ کارگردان موفق سینمای کشور است که نویسندگی آن را بهرام توکلی برعهده دارد. همچنین تهیه کنندگی و سرمایه گذاری این مجموعه نمایشی بر عهده سعید ملکان، شرکت هنر اول است.

این سریال در ابتدا قرار بود 25 دی ماه1397 وارد شبکه نمایش خانگی شود اما به دلایل مختلفی چون گرفتن مجوز پخش و ممیزی های وزارت ارشاد، انتشار آن به تعویق افتاد اما در نهایت اولین قسمت از این مجموعه با نام اعتراف در تاریخ 9 بهمن 1397 منتشر شد. مجموعه نمایشی نهنگ آبی نیز مانند بسیاری از آثار دیگر، درگیر برخی حواشی و مشکلاتی شده اما لطمه ای به سیر داستانی آن وارد نشده است.

از شاخص ترین نکات مثبت سریال نهنگ آبی می توان به بازیگران نام آشنایی که حتی بعضی از آنان برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی حاضر شده اند اشاره کرد. هنرمندانی چون ساعد سهیلی، لیلا حاتمی، مصطفی زمانی، حسین یاری ، مجید مظفری، حمیدرضا آذرنگ ، فرهاد آئیش ، ویشکا آسایش ، ماهور الوند ، آزاده صمدی ، پریوش نظریه ، الهام کردا ، ستاره پسیانی ، دیبا زاهدی و….

سریال نهنگ آبی روایتگر داستان آرمین، جوانی ۲۵ ساله و دانشجوی بسیار باهوش کامپیوتراست. او در برقراری روابط اجتماعی ضعیف است و معمولا وقت خود را با وبسایت کتابخوانی‌ ای که خودش ساخته می‌گذارند. پدر آرمین مبتلا به بیماری ام اس است که در آستانه جدایی از همسرش است. آرمین در سایت کتابخوانی اش با دختری به نام ژاله آشنا می شود که فهرست کتاب‌ های مورد علاقه‌اش بسیار شبیه به آرمین است. ژاله، آرمین را که مشکل مالی دارد برای کار به شرکتی ساختمانی معرفی می‌کند که خودش هم در آنجا بعنوان گرافیست مشغول به کار است. آرمین در این شرکت به عنوان مسئول امنیت شبکه شروع به کار می کند و این تازه آغاز ماجراهای زندگی ماجراجویانه او است.

آهنگ تیتراژ این سریال را خوانندگان مطرح کشور؛ سیروان خسروی و کاوه یغمایی اجرا کرده اند.

اگر شما نیز کنجکاو شده اید از هنرنمایی بازیگران پرآوازه این سریال لذت ببرید و یا کنجکاو شده اید →ا سر از داستان ماجراجویانه زندگی آرمین در آورید پیشنهاد می کنم تا دیر نشده به دنبال دانلود سریال نهنگ آبی از سایت دانلود سریال ایرانی ناب دانلود بروید.