دانلود فیلم هزارپا رایگان با کیفیت عالی و لینک مستقیم
فیلم سینمایی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی با بازی رضا عطاران و جواد عزتی در نقش های اصلی این فیلم داستانی کمدی دارد که به فضای دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ مربوط می شود.

رضا عطاران بازیگر نقش اصلی فیلم هزارپا با انتشار تیزری از این فیلم سینمایی زمان اکران دقیق این فیلم را اعلام کرد، ساخته جدید ابوالحسن داوودی با بازی رضا عطاران و جواد عزتی تابستان ۹۷ در سینماهای کشور اکران شد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی هزارپا اوایل خردادماه سال گذشته آغاز شد و در شهریور ۹۶ به پایان رسید، ابوالحسن داودی که ساخت فیلم‌هایی چون «زادبوم»، «رخ دیوانه» و «تقاطع» را در کارنامه دارد.

پس از شانزده سال از ساخت فیلم کمدی «نان و عشق و موتورهزار»، با ساخت «هزارپا» دوباره سراغ ژانر کمدی رفته است.

خلاصه داستان فیلم سینمایی هزار پا
فیلم سینمایی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی با بازی رضا عطاران و جواد عزتی در نقش های اصلی این فیلم داستانی کمدی دارد که به فضای دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ مربوط می شود. رضا ( رضا عطاران ) مرد جوانی است که یک پای خود را از دست داده است و حالا به واسطه دزدی ، گذر ایام می کند تا اینکه بطور اتفاقی متوجه می شود یک دختر ثروتمند ( سارا بهرامی ) نذر کرده که با یک جانباز ازدواج کند و…

دانلود فیلم سینمایی هزارپا
ژانر کمدی در تاریخ سینما فراز و نشیب فراوانی داشته است. شاید بتوان گفت شاهکارترین کمدی های تاریخ سینما مربوط به دوران صامت می باشد. یعنی جایی که باستر کیتون و مخصوصاً چارلی چاپلین، آثار فاخری را روانه سینما کردند که باعث خنده مفرط تماشاگر می شدند. در این میان « عصر مدرن » چارلی چاپلین بهترین مثال است. اثری که در عین تلخ بودن و پرداختن به بحران صنعتی شدن ایالات متحده، موقعیت های بی نظیر و هوشمندانه ای خلق می کرد که قهقه تماشاگر را در عین عمیق بودن مفاهیم به تصویر به همراه داشت. اما تعریف کمدی در سالهای اخیر سینمای ایران متفاوت از تعریف اصولی اش می باشد و بر پایه قوانینی شکل گرفته که مختص به سینمای ایران است.

بیشتر بخوانید
دانلود فیلم چهارراه استانبول با لینک مستقیم
نقد فیلم هزارپا
هزارپا اثر تکه تکه ای است که هر بخش از آن از آثار پرفروش چند سال اخیر سینمای ایران الهام گرفته شده. رضا عطاران به عنوان شخصیت اصلی داستان، همان ارژنگ صنوبر فیلم « نهنگ عنبر » است که از آن فیلم به اینجا منتقل شده و به این ترتیب، سازندگان چندان زحمتی برای پرداخت شخصیت رضا در « هزارپا » به خرج نداده اند. جواد عزتی که وضعیتی به مراتب بغرنج تر از عطاران دارد، مستقیماً و بدون کم و کاستی از فیلم اکسیدان به اینجا آمده بطوریکه تکه کلامها و نحوه گویش، رفتار و تمام آنچه که در اکسیدان از او دیده بودیم، در اینجا نیز قابل رویت است. داستان فیلم هم به تبعیت از فیلم موفق « نهنگ عنبر » در دهه ۶۰ روایت می شود تا فروش اثر تضمین شود چراکه این فرمول پیش از این در دو قسمت « نهنگ عنبر » به خوبی جواب داده است.

بازیگران فیلم سینمایی هزارپا
رضا عطاران ، جواد عزتی ، سارا بهرامی ، مهران احمدی ، لاله اسکندری ، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی ، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، سینا رازانی، حسین سلیمانی، محمد نادری، علی عامل هاشمی، علی صالحی، نعیمه نظام دوست، بهرام ابراهیمی، ارشا اقدسی، شهین تسلیمی، حمیدرضا فلاحی، علی یعقوبی، فرید شهریاری، امیر صادقی، اشکان منصوری، منصور نوری، حسین حسینیان، مهدی جعفری، مبین رستگار، غلام میرزایی، پیام زمانی.

عوامل تولید فیلم سینمایی هزارپا
کارگردان:ابوالحسن داودی | تهیه کننده:رضا رخشان | نویسندگان:امیر برادران، پیمان جزینی، مصطفی زندی | مدیر فیلمبرداری:علیرضا برازنده | طراح صحنه و لباس:کامیاب امین عشایری | طراح گریم:ایمان امیدواری | مدیر صدابرداری:نظام الدین کیایی | دستیار اول کارگردان:فراز داودی | برنامه ریز:درنا مدنی | دستیار اول فیلمبردار:محمد عزت خواه | جلوه های ویژه بصری:وحید قطبی زاده | طراح بدلکاری:ارشا اقدسی | جلوه های ویژه میدانی:محسن روزبهانی | منشی صحنه:غزل رشیدی | مستند پشت صحنه:پویان بحق | مشاور رسانه ای:آریان امیرخان

بیشتر بخوانید
دانلود فیلم خانم یایا با لینک مستقیم و کیفیت عالی

رکورد فروش
هزارپا به مجموع فروش ۳۰ میلیارد دست یافت به اولین فیلم سی میلیاردی سینمای ایران شد. آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده نشان از آن دارد که هنوز فیلم هزارپا با ۳۷ میلیارد فروش در صدر فروش فیلم های سینمایی قرار دارد و «مغز‌های کوچک زنگ زده» و «تنگه ابوقریب» در رتبه های دوم و سوم قرار دارند، لازم به ذکر است که اکران این فیلم همچنان ادامه دارد و دوم آذرماه اکران هزارپا ویژه ناشنوایان در این پردیس برگزار شد.

دانلود قسمت اول فیلم هزارپا
دانلود قسمت دوم فیلم هزارپا
کلمه عبور فایل زیپ قسمت اول: PETWP86KRKUDDH4D

قسمت اول فیلم هزارپا
دانلود قانونی فیلم سینمایی هزارپا