خرید ویو اینستاگرام و لایک

ویو یا بازدید اینستاگرام تاثیر بیار مهمی در ثبات اجتماعی دارد

خرید ویو اینستاگرام

چرا باید بازدیدها را بخرم؟

مردم ذاتاً موجودات اجتماعی هستند. این پدیده به ویژه در استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مشهود است. با بیش از 300 میلیون کاربر ماهانه در اینستا، رسانه های اجتماعی امروز بیش از هر زمان دیگری فعال هستند. این معناست که پروفایل و اینستاگرام شما بسیار مهم است. اگر ویدیوی شما فقط چند بازدید داشته باشید، احتمالاً مردم آن را ارزش دیدن ندارند. اما با خرید ویو اینستاگرام ویدیوی محبوب شما به نظر می رسد، بیشتر مایلند آن را بررسی کنند (و حتی ممکن است به صفحه کاوش!)
چرا بازدیدهای اینستاگرام را از سایت خرید کنیم؟
تحویل فوری
100% بازدید واقعی
پشتیبانی 24/7 مشتریان

نظرات شما چقدر کیفی است؟

ما فقط خدمات با کیفیت بالا و نمایش واقعی ارائه می شود. از رقبای ما برای پایین نگه داشتن هزینه های خود به تکنیک هایی مانند روبات ها یا کدهای کامپیوتری متوسل می شوند. ما هرگز این کار را با شما انجام نمی دهید! زمانی که بازدیدهای اینستاگرام را از ما بخرید، بهترین بازدیدها را که می توانید با پول خریداری کنید، در اختیار شما قرار دهید. ما مفتخریم که هم کیفیت و هم کمیت را می‌توان ارائه داد و این یکی از مواردی است که رسانه‌های اجتماعی پیشرو در جهان از سایت ما استفاده می‌کنند.

چه چیزی باید به شما ارائه کنم؟

ما دوست داریم این روند را تا بتوانید برای خرید خود آسان بسازیم، بنابراین تنها چیزی که از شما نیاز به نام کاربری اینستاگرام شماست دارید. سایر ارائه خدمات از شما بخواهند که زمان بسیاری را صرف نامگذاری و وارد کردن اطلاعات شخصی مانند رمز عبور و سوالات امنیتی کنید. ما از این نوع دردسر متنفریم، بنابراین آن را ساده می بینیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تعداد بازدیدهای خود را انتخاب کنید، نام کاربری خود را وارد کنید، یک پرداخت سریع ارسال کنید و همه چیز آماده است!
آیا می توانید دقیقا زمانی که من آپلود می کنم تحویل دهید؟
اما! ما از انتظار متنفریم و مطمئنیم که شما هم همینطور. به علاوه، ما می دانیم که بهترین زمان برای جذب بینندگان بیشتر، زمانی است که ویدیوی شما برای اولین بار بارگذاری می شود، و هدف ما کمک به شما است. پس ما را منتظر نمی گذاریم. به محض اینکه ویدیوی خود را آپلود کردید، بازدیدهای اینستاگرام را خریداری کنید و ما آنها را فوراً دریافت کنید. این نیز یک راه عالی برای کاربران و بازاریابان اینستاگرام است تا لو ورهای نیز به دست می آیند!

چرا ما را انتخاب کنید؟

ما به مدیریت در این تجارت هستیم! تیم ما متشکل از تحقیقات نخبه مارک رسانه های اجتماعی با بیش از 12 سال تجربه است. ما از زمانی که اینستاگرام راه‌اندازی می‌شود، خدمات اینستاگرام را می‌توان ارائه داد و همیشه به رضایت و موفقیت خود افتخار کرد. بیش از 100000 مشتری راضی نمی توانند اشتباه کنند! به علاوه، ما ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد. اگر به هر دلیلی از خرید خود راضی نیستید، ما به شما 100% بازپرداخت می کنیم. پس چیزی برای دست دادن وجود ندارد!
این روزها محبوبیت در اینستاگرام بسیار مهم است. هر چه تعداد فالوورها، لایک ها و بازدیدهای اینستاگرام شما بیشتر باشید، پروفایل شما برای دنبال کردن جذاب تر است! علاوه بر این، بسیار خوب است که مورد پسند دیگران قرار گیرد و آنها را دنبال کنند.
مدت زمان ویدیوهای ارسال شده در اینستاگرام ماشین 60 ثانیه است. وقتی برای ویدیوهای خود زمان و تلاش زیادی صرف کرده اید، اگر به سختی تماشا می شود، ایجاد نمی کند. زمانی که فردی ویدیوی پست شده شما را از 3 ساعت تماشا می کند، بازدیدهای ویدیویی اینستاگرام را می توانید دریافت کنید. بازدید اینستاگرام بسیار مهم است! افراد در اینستاگرام کیفیت ویدیو را بر اساس تعداد بازدید از اینستاگرام تعیین می کنند. اگر ویدیوی شما بازدیدهای زیادی دارد، پس این ویدیو باید سرگرم کننده یا جالب باشد! به این ترتیب اینستاگرام نیز ویدیوی شما را سریعتر در صفحه «کشف» نمایش می دهد!

آیا می توانید ویدیوهای شما بازدیدهای اینستاگرامی بیشتر داشته باشید؟ با کمک این محصول می‌توانید بازدیدهای ویدیویی اینستاگرام خود را افزایش دهید. آنها را ویروسی کنید و ویدیوهای افراد و کل حساب خود را تقویت کنید! هرچه اکانت شما محبوب تر باشد، تبلیغاتی بیشتر می توانید ایجاد کنید. شما می توانید تا 100000 بازدید از ویدیوی اینستاگرام را در یک زمان از ما سفارش دهید! دریغ نکنید و محبوب شوید!

خرید ویو اینستاگرام

از زمان به‌روزرسانی اینستاگرام، ویدیوها اکنون هم لایک و هم بازدید دارند. با خرید لایک اینستاگرام تعداد بازدید اینستاگرام افزایش نمی یابد. این سرویس را مجبور به راه اندازی یک جدید به نام: بازدیدهای اینستاگرام کرد. با کمک این محصول می توانید در کمترین زمان ویدیوی خود را صدها، اگر نه هزاران بازدید، افزایش دهید.
بنابراین توصیه ما ترکیبی از لایک اینستاگرام و بازدید از ویدیوی اینستاگرام است. به طور متوسط ​​بین ۳ تا ۵ برابر تعداد لایک ها بازدید می شود. این به اندازه صفحه دارد: با حساب های بزرگتر، تفاوت بین بازدیدها و لایک ها نسبتاً کمتر است. این تفاوت برای حساب های کوچک نسبتاً بیشتر است. آیا می توانید تقویت کنید؟ سپس نه تنها بازدیدهای اینستاگرام، بلکه لایک های اینستاگرام را نیز خریداری کنید.

خرید لایک اینستاگرام با تحویل فوری

با خرید لایک اینستاگرام از سایت ما تجربه متفاوت خواهید داشت و لایک هایی با ارسال فوری و با کیفیت را تجربه خواهید کرد
1. تحویل فوری تضمین شده است
منتظر دریافت لایک خود نباشید. سفارشات معمولاً در عرض چند دقیقه پس از خرید پردازش می شوند.

2. 100% لایک واقعی
با اکانت های واقعی (بدون اکانت های جعلی) با کیفیت بالا و لایک های فوری از کاربران واقعی دریافت کنید.

3. پشتیبانی 24/7 مشتری
هیچ چیز بدتر از مقابله با پشتیبانی بد مشتری نیست. ما در تلاش برای ارائه خدمات با کیفیت هستیم.

چرا باید لایک اینستاگرام بخرم؟

لایک های اینستاگرام فقط یک معیار بیهودگی نیستند – تعداد لایک هایی که دریافت می کنید مستقیماً بر الگوریتم اصلی اینستاگرام تأثیر می گذارد. هرچه محتوای شما لایک و تعامل بیشتری داشته باشد، افراد بیشتری را جذب خواهید کرد.

خرید لایک بهترین راه برای تقویت حضور شما در رسانه‌های اجتماعی است – کسب شناخت بیشتر، فالوورهای بیشتر، و در نهایت تبدیل بیشتر.

هرچه تعداد لایک‌های عکس یا ویدیوی بیشتری دریافت شود، شانس دسترسی به صفحه کاوش بیشتر است – میلیون‌ها بیننده جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

لایک ها همچنین برای بینندگانی که محتوای شما را می بینند به عنوان اثبات اجتماعی عمل می کند. وقتی یک عکس تعداد لایک های بالایی داشته باشد، بیشتر با آن درگیر می شوند. خرید لایک راه خوبی برای تسریع این تعامل است – افزایش تعامل ارگانیک محتوای شما در طول عمر خود.

کدام بسته را باید انتخاب کنم؟

ما چندین بسته مختلف را متناسب با اهداف و بودجه بازاریابی منحصر به فرد برند شما ارائه می دهیم.
ابتدا باید تصمیم بگیرید که لایک های باکیفیت می خواهید یا لایک های ممتاز.
بسته با کیفیت بالا کمی مقرون به صرفه تر است. برای حساب هایی که نیاز به تقویت کلی در تعامل دارند، عالی عمل می کند.
بسته پریمیوم برای حساب‌های جدید یا کسانی که می‌خواهند واقعاً بازی خود را ارتقا دهند و دنبال‌کنندگان و تبدیل‌های بیشتری را جذب کنند، بهتر است.
هر دو بسته به تعداد 50، 100 و 250 در هر عکس یا ویدیو ارائه می شوند.
چه اطلاعاتی باید ارائه کنم؟
تنها اطلاعاتی که ما به آن نیاز داریم نام کاربری و دستورالعمل های مربوط به عکس یا ویدیویی است که می خواهید لایک دریافت کنید.

ما هرگز رمز عبور یا هر گونه اطلاعات خصوصی در مورد حساب شما را نمی خواهیم. هنگام خرید لایک اینستاگرام به صورت آنلاین مراقب شرکت‌هایی باشید که درخواست ورود به سیستم یا سایر اطلاعات حساس را می‌کنند – این به سادگی برای ارائه این نوع خدمات ضروری نیست.

زمان چرخش شما چقدر سریع است؟

ما هیچ وقت را تلف نمی کنیم. سیستم ما ظرف چند دقیقه سفارش شما را پردازش خواهد کرد. با این حال، کاربران ما 100٪ معتبر هستند، بنابراین ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد تا به طور کامل عرضه شود.
همچنین یاد گرفته‌ایم که با تطبیق سرعت انتشار لایک‌هایمان بسته به محل ثبت حساب‌ها، از فیلتر اسپم اینستاگرام جلوگیری کنیم. این یک فرآیند پیچیده است، اما کار می کند.
اگر بخواهد محتوای شما را جریمه کند و رشد شما را کند کند، خرید لایک فایده ای ندارد. به همین دلیل است که ما ترجیح می‌دهیم بسته به منطقه زمانی که بیشتر پایگاه کاربری شما در آن ثبت شده است، در نحوه انتشار لایک‌ها روشمند باشیم.